Liez gooit vandaag het lijstje om!

Laten we het lijstje van vorige keer eens omdraaien. Crazy, I know! But hey, that's me! :-)
Dus met trots ende fierheid presenteer ik u heden:

Liezjes lijstje van dingen die ze leuk/lekker vindt...en anderen dan weer niet.

  • wortels
  • komkommers
  • witte bonen in tomatensaus. Dankzij papa. En gelukkig zijn wij niet de enige
  • woordzoekers
  • reclamefolders doorbladeren....ja, echt!
  • recepten zoeken
  • bovenstaande recepten uitproberen
  • KingKong'ske doen, maar dat was niks nieuws meer zeker? 
  • roadtripjes, vooral als ik zelf niet moet rijden :)
  • pretparken
  • SYTYCD, jawel, het enige programma op VTM dat het waard is!
  • google
  • wikipedia
  • foto's bekijken
  • Toon Hermans-klassiekers zoals daar zijn: 'Leg neer die bal!' 'Roepie-roepie' 'Dit is de tango.....' 
  • Samsung
  • Grey's Anatomy
  • Siska Schoeters
  • Lilith
  • Instragram
  • WhatsApp
  • de Large
  • Disneyland, duhu!
  • gekookte pudding
  • de geur van versgemalen koffie
  • wafelbeslag, cakedeeg....niet gezond, maar zo lekker.
  • gehakt
  • havermoutpap
  • ahornsiroop
  • noten
  • waldkorn
  • paardensport(veeeel interessanter dan voetbal of wielrennen)
  • bert en ernie
  • elmooooooooooooo
  • films/boeken gebaseerd op waargebeurde feiten
  • zwanger zijn(ja echt, ik vond dat nog zo slecht niet, de paniekmomenten buiten beschouwing gelaten en nee, er is geen tweede op komst, want ik hoor het u al denken. Ja....gij daar!)
  • met suikerpasta werken: ongegeneerd weer doen alsof je met klei speelt :)
  • meezingen, liefst als niemand het hoort :)
  • tattoos
  • lijstjes maken
  • quizkes doen
  • Amerikaans voer
  • winkels die Amerikaans voer verkopen
  • restjeskoken, al ben ik daar zelf nog niet zo heel goed in....maar ik doe m'n best!
  • donderdag veggiedag, jawel
  • lezen, al doe ik dat veeeeeeel te weinig
  • wii'en
  • mijn klasgenootjes... (laat die 'oooooooh's en 'aaaaaaaaah's maar komen :))
  • tekenfilms die ook volwassen-proof zijn (monsters, cars, planes, turbo, madagascar,...)
  • festivals
  • bandshirts
  • fleece dekentjes
  • friends....over and over and over and over and over.... :)
  • de geur van Play-Doh
  • atomaschriften
  • Heath Ledger... aaaaah
  • Kitchen Aid
  • groene thee met citroen van Twinings
  • cadeaubonnen
  • onverwachte, leuke pakjes
  • gezelschapsspellen
.... ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk, maar laat dat u vooral niet tegenhouden om hier zelf ook eens over na te denken. Posten maar, die handel!

Reacties