In the picture: Januari 2014

Ok ok, het schaamrood komt al hoog. Ik weet dat het lang geleden is, maar ik heb een serieus drukke, stressy periode achter de rug en nu de rust weer een beetje is wedergekeerd, wil ik weer eens wat meer tijd maken om dat spel hier vol te leuteren :)

Om te beginnen enkele fotootjes van wat er in januari zoal gebeurde:


Mijn gekke dochter had wat speldjes en prullaria gekregen met nieuwjaar(want wij doen niet van Kerst, wij doen van Nieuwjaar!!) Ze vond er dan ook niks beters op dan alles tegelijk aan te doen :)



 Mijn party-look :p



We sloten de kerstvakantie af met een bezoekje aan Plopsa Indoor. Plezant dat da was! Maar we waren plots Sterre kwijt, dus hebben we deze schattige Maya de bij maar mee naar huis genomen :)


  
Mijn motto van het nieuwe jaar is blijkbaar: scherven brengen geluk! Let's hope so!
 

 Aaah spaghettisaus...yummie!



 Klaspop Jules kwam een weekendje logeren bij ons!




 Wat zijn ze schattig als ze slapen...




 Sterre gooide plots, geheel onverwacht en uit eigen wil haar tutjes weg...



 Jules mocht ook mee naar Plopsa Indoor(lang leve het abonnement)



 Ik dacht: laten we nog eens gezond doen... met de nieuwe smaakjes van Danone Fruix(ha ja want ik eet geen brokkenyoghurt of confituur. Oh the horror!)




 Flicka ... hmmm Ryan :)



 That's me! #flair



 Het eerste vriendenboekje is een feit...



 In mijn huisje woont een echte prinses...



 En mijn prinsesje werd ziek en moest enkele dagen in het ziekenhuis blijven :(



 Maar de prinsessenauto in het ziekenhuis maakte het allemaal weer goed :)



 Toen had ze wel een Pinky Winky verdiend!



 Shoppen in Stein...altijd een belevenis :p



 En dan zit de bovenbuur in bad en regent het plots binnen in mijn badkamer...



Zo, op naar februari dan maar :) Hopelijk hebben jullie ook een leuke eerste maand van het jaar gehad?! Hier is het nu weer aftellen naar de verjaardag van mini-me. Ze kijkt er naar uit en ik ook wel...al is het toch met gemengde gevoelens...al 4 jaar! 
Ondertussen zijn ook de examenresultaten binnen en bibi is overal op door! Hoera :)
Verder ging ik nog op sollicitatiegesprek en nu is het afwachten op het resultaat daarvan...duimen maar!

Tot de volgende!
x

Reacties