In the picture: februari 2015

Aangezien het morgen al maart is, hoogtijd dus voor een nieuwe In the Picture.

 Het begon alvast gezond :)

Helaas spendeerden we met z'n allen dit jaar al heel wat tijd in de wachtkamer van onze huisarts. :( 

Mijn arm, ziek popje :( Geveld door de griep, gevolgd door een dubbele oorontsteking en haar longen heeft ze ook meermaals bijna uitgehoest. Waar ze al dat snot overigens vandaan blijft halen, het is me een raadsel.

In februari ontdekte ik ook dat De Lijn het nodig vond om hun prijzen even met 40 cent per rit te verhogen. Dat wil zoveel zeggen als: 1 euro per rit ipv 60 cent. Zomaar...van de ene dag op de andere. 


Terwijl ik zo op de bus stond te wachten....regende het...sneeuwde het...maar vooral: er viel een sneeuw'vlokje' in de vorm van een sterretje op mijn sjaal. Ik geloof nog steeds niet in Toeval... 






Er was ook tijd voor gezellige en leuke momenten met pannenkoeken, disney-filmpjes, Plopsa Indoor Hasselt, ... 



Homemade pizza is the best! 
Al gaat Sterre daar niet zo mee akkoord. Ze lust geen pizza...zegt ze...ze wil het ook niet proeven, dus eet zij haar pizza zoals je op de foto kan zien...droog met een salami-worstje er bij. Ieder zijn meug zeker?


Ik trakteerde mezelf na het werk eens op een lekker broodje van bij Sweet Coffee take away. Yummers! 


We hielden een spelletjesavond met Sterre haar favoriete spelletjes. Op de foto waren we Bunny Hop aan het spelen. Superleuk spelletje ZONDER batterijen, for crying out loud!







17 februari 2015: Sterre = 5 jaar! Hiep hiep hoera :)
Haar allereerste verjaardagsfeestje is bij deze ook een feit.



We konden ook een paar keer genieten van een prachtige zonsopgang.



Op 18 februari ging Dagen Zonder Vlees ook weer van start en ik besloot om er aan mee te doen. Zo maakte ik onder andere een kick-ass veggie lasagne en was behoorlijk creatief met mijn boterhambeleg: banaan met appelmoes. Winner winner, veggie dinner!


Moekie en Bomma vonden het leuk om Sterre een schmink-setje van Barbie cadeau te doen....Ik begreep meteen waarom ik dat zelf als kind nooit kreeg...


Dankzij Timehop krijg ik dagelijks een leuk overzicht van wat er die dag exact 1, 2, 3, 4 of 5 jaar geleden gebeurde. Ook deze mooie foto van mijn prinsesje kwam ik zo tegen. Waar is de tijd.... 


Met 2 zieken in huis kon het niet lang duren voordat ik zelf getroffen werd door de microobjes. Mijn beste vriendjes van dat moment mochten mee naar het werk. Lang leve neusspray en keelpastilles! 


Nog zo'n lekker receptje dat ik deze maand maakte. Veggie balletjes, kastanjechampignons, sojaroom en een bouillonblokje bezorgden mij overheerlijke veggie videe. Yummers again!




Sterre haar verjaardag viel in de vakantie, dus moest er nadien ook nog op school getrakteerd worden natuurlijk, aangezien ze voor de vakantie ziek was. De bovenste 2 taarten mochten mee naar de klas. Het onderste scharminkel was nog voor het feestje met de familie. :-/


Af en toe moet je je stoute schoenen eens aantrekken en dingen doen die je al langer wou doen. Ik knipte nog eens een stukje van mijn haren. Al viel het uiteindelijk nog wel mee :p 


En vlak voor mijn laatste shiftje van deze maand, nog wat powerfood naar binnen gespeeld. 

Benieuwd wat maart allemaal gaat brengen. Hopelijk nog veel meer zonnestraaltjes! Laat die lente maar komen.

Reacties