Snack Tag

Ik zag deze Tag bij Petra van Sprinkles on a cupcake passeren en ik dacht: Da's een leuke! Dus bij deze, mijn antwoorden op de Snack Tag. Doe hem gerust zelf en post in de comments je linkje of antwoord gewoon hieronder op de vragen. :) want wie houdt er nu niet van een lekkere snack? 

Wat is je favoriete Fastfood restaurant?
In België is het voorlopig nog wat povertjes qua aanbod. Dus hier moet ik voor McDonald's kiezen. Buiten België, zou ik dan voor KFC gaan. We love fried chicken :) 
Verder staan er nog een hoop Amerikaanse restaurants op onze bucketlist met op nummer 1: In 'n' Out Burger!  

Zoete of zoute popcorn?
Zoet! 

Wat is je favoriete ijsje?
Goh, ik hou enorm van ijsjes, maar ik ben lactose intollerant en dat maakt het soms erg moeilijk. Gelukkig bestaan er pilletjes voor en als ik niet overdrijf kan ik wel eens een ijsje eten. Ik hou vooral van de Magnums, zowel de originele als de witte met aardbei-ijs, de double chocolate, de double coconut, de magnum in een pot(de originele dan), de double caramel..... eigenlijk bijna alle Magnums dus haha :p Ik zou zo graag eens zo mijn eigen Magnum willen samenstellen, zoals je al bij menig vlogger en blogger kon zien. Nom nom nom! En ik beloof je, het heeft echt niks te maken met het feit dat ik ooit dankzij Magnum een Mini Cabrio won, maar dat is dan weer een heel ander verhaal :p Ik hou gewoon van Magnums! En Ben & Jerry's ofcourse! Liefst de Chocolate fudge brownie of de Karamel Sutra. 
En in Disneyland Parijs ben ik dol op de Pineapple whip float! Kan me niet schelen wat anderen daarover denken, ik vind hem lekker NAH! :) 

Beschrijf de allerlekkerste taart die je ooit gehad hebt:
Euhm.... ik ben dan wel een Limburger maar ik hou eigenlijk helemaal niet zo van taart. Ook weer deels dankzij de lactose maar heb het nooit echt lekker gevonden. Als kind was ik echter wel dol op de goeie ouderwetse rijstvlaai. En kersentaart kan er ook altijd wel in(maar je kan er donder op zeggen dat ik dan weer diegene ben met de pit...). Verder zou ik het eigenlijk niet echt weten...

Take-away of zelf iets te snacken maken?
Er zijn momenten waar we wegens tijdsgebrek of gewoon 'een goestingske' vaak take-away kiezen, maar we proberen dat toch zoveel mogelijk te beperken. In het slechtste geval maken we wat snacks in de actifry of wat ik soms ook doe is wat zwarte chocolade smelten en daar wat stukjes fruit bij om mee te dippen. Zo voel ik me iets minder schuldig :p 

Ga je voor een kaasplankje of een schaaltje M&M's?
M&M's liefst. De crispy of die met caramel mmmmmm. Ik hou helemaal niet van kaas en ik heb nooit begrepen dat dit als 'dessert' kan dienen. 

Wat is je favoriete tussendoortje?
Ik probeer zoveel mogelijk fruit te eten tussendoor, maar aan chips, ijs of chocolade kan ik heel moeilijk weerstaan. Indien mogelijk probeer ik dus wel een combinatie met wat fruit te maken zoals fruitstukjes met chocolade dipsaus of ijs met een banaan of aardbeitjes. Ook naar het werk neem ik meestal een appel of een peer of een banaan ofzo mee. Ik heb ook wel stiekem een zwak voor Twix, Snickers en Kinder chocolade, maar dat haal ik bewust niet in huis. Ik zou me er letterlijk ziek in eten(lactose, remember)!

Warme of koude appeltaart?
Warm! Maar eigenlijk heb ik liever een apple crumble, vers uit de oven met een bolletje vanille ijs. Mmmmmmm heerlijk! Ik ben ook dol op appelmoes en pannenkoeken met appel, maar dat was de vraag niet dus...warme appletaart/crumble met vanille ijs aub! :) 

Wat bestel je het liefst op een terrasje? 
Ik ben niet zo'n terrasjes-persoon. Maar als het echt moet, meestal Fanta, Sprite, Cola light(ik lust geen gewone cola) of Looza ACE of appel-kers. Yep, ik ben saai. :-)

Welke snack ligt er naast je frietjes?
Meestal een boulet of soms een koude cervela of een frikandel speciaal. 

Wat is je favoriete chips-smaak? 
Paprika. Vroeger was dat Pickles maar ofwel is mijn smaak veranderd, ofwel is het recept van de pickles chips gewijzigd. Ik vind het alleszins niet meer zo lekker als vroeger. De bicky burger chips is ook wel lekker. Het liefst eet ik de Doritos paprika of nacho cheese. Oh en Ringlings en Grills .... Het is altijd een heel gedoe vooraleer ik mijn chips gekozen heb haha :p Zeker omdat ik nooit kan kiezen. Ik ben heel slecht in keuzes maken. 

En nu ga ik een zak chips uit de kast nemen. Al weet ik nog niet welke.... 
;-)
Wat kies jij vanavond? 

xxx
Annelies

Reacties